The new girl....

Discussion in 'Introduce Yourself' started by MkIsquatted, Dec 27, 2009.

  1. MkIsquatted

    MkIsquatted Member

    hey everyone, my name is kayla, im new to the site and new to vw. originally a honda girl haha so most say i have moved to the dark side. :)

    Ive got an 84 topless rabbit and an 82 4 door rabbit. I got the convertible towards the end of the summer and the 4 door about a month ago so i have not had much time with them.. no garage=sad. Im dying for spring!!! look forward to meeting you guys![​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
     
  2. 8valvematt

    8valvematt aka 3.2L 24 valve matt

    Welcome....you converted to the right side. Nice mk1's. Best of luck.you'll find a lot of great resources here.
     
  3. MkIsquatted

    MkIsquatted Member

    well thank you :)
     
  4. Mike.Mike.

    Mike.Mike. DIRTY DEEDZ

    love the cabby!!!!!!
     
  5. Rovert

    Rovert Young Steak... aka Veal

  6. GTiKyle

    GTiKyle Posting- God

    Welcome. I love girls
     
  7. JACKtheRIPPER

    JACKtheRIPPER Well-Known Member

    Hell yeah shit is sweet!
     
  8. land-dubber

    land-dubber vw rob

    wecome. dark side, no. you have finally seen the light.....:biglaugh:
     
  9. Airhead

    Airhead Fred Sanford

    Nice cars, welcome!
     
  10. Haenszel

    Haenszel Posting- God

    She's certainly cute too......... amazing.
     
  11. Minglor

    Minglor jamjamjamjamjamjamjamjam!

    Did someone say girl?
    On the internet?
    Must be a new feature on the oven.....
     
  12. MkIsquatted

    MkIsquatted Member

    lol Haenszel "She's certainly cute too......... amazing."

    how do you even know that!!!????

    i mean im not ugly but lol do i know you??!!




    and yes... girl, cars, internet..... <3
     
  13. Haenszel

    Haenszel Posting- God

    This is the internet... anyone can stalk you....... even all the way to ratemybody.com ;)
     
  14. t3h JAM

    t3h JAM Minglor's Lover

    OMGZZZ LOL WASSUUPPPP QT WANT TO CHAT? WANT TO CYBER? SEND ME PICS? SEND ME n00dzzzzz MY EMAIL IS imfuckinjacked@yahoo.com I CANT WAIT TO HEAR FROM YOU OMG LETS CYBBERRRRR
     
  15. t3h JAM

    t3h JAM Minglor's Lover

    really though in all honesty, welcome!
     
  16. Haenszel

    Haenszel Posting- God

    Heyy your beautiful.. i know a bunch of people in bands from jacksonville.. im me sometime..
     
  17. Haenszel

    Haenszel Posting- God

    yes really though too. Welcome. You're getting hazed simply because you made a post with the word "girl" in it.
     
  18. t3h JAM

    t3h JAM Minglor's Lover

    and as creepy as brian and i are in real life, on the internet a simple google search of your aim name (in your profile) brought him to your friendster page where the pic was linked from

    still kind of creepy. creeper
     

Share This Page